מעצבות פנים מובילות

דגשים לבחירת מעצבת פנים

בין אם לצרכים פרטיים ובין אם לצרכים עסקיים, לא משנה איזה מרחב מעוניינים לעצב, חשוב לפנות לאנשי המקצוע הנכונים, אלה, שיספקו לנו את המענה המתאים והנכון עבורנו. מענה, שיהפוך את המרחב שבו אנו שוהים לנעים, מסוגנן וייחודי הרבה יותר. רבים מציעים כיום את שירותיהם בתחום עיצוב הפנים. חלקם עוסקים בכך לא מעט שנים, אחרים הצטרפו לרשימה רק לאחרונה. איך בוחרים את מעצבת הפנים המתאימה ומה חשוב לבדוק מולה לפני שיוצאים לדרך? הנה:

חיבור אישי

בשעה טובה ומוצלחת רכשתם דירה חדשה או בית צמוד קרקע. אולי נכנסתם למשרד חדש או פתחתם חנות חדשה, שחלמתם על פתיחתה לא מעט שנים. זה הזמן, רגע לפני שמזמינים את האורחים או פותחים את המקום לרשותם של הלקוחות החדשים, לפנות למעצבת פנים, שתהפוך את החלל למתאים יותר לצורככם ולטעמכם האישי.

תהליך כזה מתחיל קודם כל בחיבור אישי בניכם לבין המעצבת. מדובר בתהליך שהוא קרוב מאד לליבכם, לעיצוב מרחב שהוא משמעותי ביותר לכן חיבור אישי למי שתלווה אתכם בתהליך הוא קריטי ממש, החל מפריטת החלום למרכיביו ועד קבלת החלל המוגמר והמעוצב.

סגנון וטעם אישי

אחד הפרמטרים שיש לבדוק, לפני שנעזרים בשירותיהם של מעצבי פנים מומלצים הוא הסגנון והטעם האישי. חשוב שהמעצבת שבה אתם נעזרים תביא אתה סגנון ייחודי, אך גם תתחבר ותבין היטב את הסגנון העיצובי שלכם, את טעמכם האישי. מעצבות פנים מובילות הן מעצבות המספקות ללקוחותיהן מענה בהתאמה מלאה לאור הבנתן המעמיקה עם צרכיהם השונים. כאלו המזהות במהירות את הצורך ואת הסגנון האישי ויודעות כיצד לענות עליו באמצעות עיצוב הפנים שאותו הן מציעות.

ניסיון, מקצועיות והכשרה מתאימה

ניסיון והכשרה הם פרמטרים נוספים שכדאי לבחון מראש ולקחת בחשבון כשמחפשים מעצבות פנים מומלצות. מעצבת פנים בעלת ניסיון של שנים יודעת כיצד להתמודד עם אתגרי העיצוב השונים ועם בעלי המקצוע, הלוקחים גם הם חלק בתהליך שיפוץ או בניית הבית. מעצבת מקצועית ומנוסה מכירה לעומק את השוק, את האלמנטים השונים שניתן לשלב במרחב הפרטי, הציבורי או העסקי וגם את השיטות הנכונות לעשות זאת. היא עדכנית הרבה יותר, מודעת לטרנדים העיצוביים החמים בתחום ומביאה אתה, לצד כל אלה, גם את החידושים המפתיעים שלה, המייחדים את החלל שאותו מעצבים מחללים אחרים. חשוב מאד לבדוק עם המעצבת כמה שנים היא עוסקת בתחום, היכן רכשה את השכלתה וגם מהו הרקע המקצועי שלה.

פרויקטים קודמים וחוות דעת של אחרים

תיק עבודות הוא דרך נפלאה להתרשם מסגנונה של מעצבת הפנים ולבחון את מידת התאמתה. כדאי מאד לבחון פרויקטים שביצעה בעבר, לבקר, אם אפשרי, בבתים, בחנויות או במשרדים שהיא עיצבה ובמקביל גם לשמוע חוות דעת מלקוחות קודמים. אין כמו מראה עיניים וזהו פתרון נהדר עבור כל המתלבטים התוהים במי לבחור. המלצות של לקוחות, שחוו בעבר תהליך זהה, יכולות לסייע בכך וכמובן גם הצצה לפרויקטים עצמם ולשלל האלמנטים שנכללים בהם.

מחפשים מעצבת פנים לעיצוב הבית, החנות או המשרד שלכם? אורלי אביטל אדריכלות ועיצוב פנים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. אורלי אביטל, העוסקת בתחום עיצוב הפנים לא מעט שנים, פונה הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ומביאה אתה איכות וגם סטייל.

לפרטים, צרו קשר בטלפון 054-2755505