אדריכלים ומעצבי פנים בשרון

על תפקידה של אדריכלית ומעצבת פנים בשרון

בניית בית חדש, כמו גם שיפוצו בבוא הזמן, מלווים בלא מעט התרגשות ובעיקר חששות. לא תמיד יודעים למה לצפות, לא תמיד יודעים להגדיר במדויק במה מעוניינים וגם לא תמיד יש את התקציב המתאים לעשות זאת בדיוק כפי שרוצים. ישנם סגנונות עיצוב שונים, ישנם שלל של אלמנטים דקורטיביים שניתן לשלב בחלל כדי "להקפיץ" את המראה שלו וישנם גם קווים שונים של עיצובים. אדריכלית ומעצבת פנים היא הכתובת לפנות אליה כשמעוניינים לתכנן בית חדש או לעצב מחדש חלל קיים.. מעצבת פנים בשרון יכולה להוציא אל הפועל את הרעיון ולתת לחלל שלכם את האמירה האישית שהייתם רוצים שתהיה לו ותיחד אותו.

ליצור יש מאין

אם בעבר נהגו "לתפוס" את שירותיה של מעצבת הפנים כשירותי מותרות, כאלה שאינם הכרחיים לנו, הרי שכיום, ובעיקר בשל המודעות הרבה לאסתטיקה וגם לצורך ביצירת מרחב פרטי שהוא הרבה יותר מפונקציונאלי, הסיפור הוא אחר. שירותי העיצוב מוצעים במחירים נוחים מאד ורבים נעזרים בהם כבר בשלבי הבנייה הראשונים וגם לאחר שהבית עלה על הקרקע. למעצבת הפנים תפקידים רבים ופעמים רבות היא זו שתעשה את ההבדל בין בית שהוא סתמי במראהו לבין כזה שמעורר עניין, מביא לידי ביטוי יצירתיות רבה וגם מושך את העין.

כאשר נמצאים בהליך של שיפוץ הבית, עובדת מעצבת הפנים בשיתוף עם קבלן הבנייה ועם בעלי המקצוע השונים, שנמצאים בשטח (חשמלאים, למשל, אנשי אינסטלציה ועוד). תהליך העיצוב שלה מושפע מתנאי השטח, מתכנית הבנייה וכשמדובר בבית שעוד לא נבנה, נעזרת המעצבת בפתרונות סימולציה מתקדמים על מנת להמחיש ללקוחותיה את הסגנון העיצובי שבחרה ואת שלל האלמנטים שישולבו בדירה.

איילת, לקוחה לשעבר, חברה בהווה, מלמדת אותי לבשל אוכל תאילנדי.

לחשוב ביחד, להתייעץ

אדריכלים ומעצבי פנים בשרון מתחילים את עבודתם מול הלקוח במפגש ייעוץ ראשוני, הנחשב לאחד השלבים החשובים ביותר בתהליך. במפגש זה מזהה המעצבת את צרכי הלקוחות ואף עוזרת להם להגדיר אותם בצורה מדויקת יותר. במפגש הזה דנים שני הצדדים בכל האפשרויות השונות, שניתן לשלב בבית כחלק מתהליך העיצוב ובשיקולים שונים, שיכולים להשפיע על בחירה כזו או אחרת (תקציב, למשל, תנאי שטח מסוימים והגבלות מיוחדות שמציב המבנה עצמו ועוד).

שירותי אדריכלות ועיצוב פנים בשרון הם הדרך הנכונה להתמודד עם חלל והדרך להפוך אותו להרבה יותר ממקום שבו ישנים, אוכלים, עובדים או מבלים עם בני המשפחה. בזכות שירותי עיצוב הפנים, ניתן ליצור חללים מושקעים, ובמקביל גם פונקציונאליים מאד. חללים שהם יפים לעין, אסתטיים מאד אבל גם נוחים לנו ומשרתים אותנו כהלכה. כאלה שנשמח לחזור אליהם בתום יום עבודה או כאלה שנשמח לעבוד בהם במהלך היום יום.

זקוקים לשירותי אדריכלות 

ועיצוב פנים? אורלי אביטל אדריכלות ועיצוב פנים היא הכתובת הנכונה לפנות אליה.

 

סוף פרויקט עם איילת שנהב. חגיגה

לפרטים, צרו קשר בטלפון 054-2755505