מעצבת פנים מחיר

מחיר מעצבת פנים – אז, כמה זה עולה לנו?

המודעות לאסתטיקה, יופי וסטייל באה לידי ביטוי בתצורות שונות. היא יכולה לבוא לידי ביטוי בלבוש שלנו ביום יום, באופן שבו אנו משקיעים בעצמנו ומטפחים את עצמנו וגם בסביבה הקרובה שלנו – בבית הפרטי שלנו או במשרד שבו אנו עובדים. שירותי עיצוב פנים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאד ובעוד שבעבר נתפסו כמותרות, הרי שכיום נעזרים בהם רבים והם, ללא ספק, דרך נפלאה להפוך את החלל למיוחד ואף נעים יותר.

שיקולים המשפיעים על המחיר

כאשר מבררים פרטים לגבי מעצבת פנים מחיר הוא אולי אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. העלויות משתנות בין מעצבת אחת לשנייה ונקבעות בהתאם לשיקולים שונים, הקשורים לפרויקט העיצוב עצמו. בין אם מדובר בעיצוב חלל פרטי ובין אם בחנות או במשרד גדול, עיצוב הפנים, עיצוב חלקו הפנימי של החלל עצמו, הוא משימה מאתגרת ולא פשוטה עבור המעצב והוא מצריך ידע, ניסיון וגם הכשרה מתאימה. התמחור נקבע על פי גודלו של החלל בדרך כלל, על פי מידת מורכבותו והאתגר המיוחד שהוא מציב בפני המעצב המגיע לעצבו, על פי דרישות וצרכים מסוימים שאותם מעלים הלקוחות וגם על פי שיקולים נוספים, הקשורים למעצב (מעצב פנים מוכר ומנוסה מאד, סביר שיבקש עבור עבודת העיצוב שלו סכום גבוה יותר ממעצב בתחילת דרכו).

טווח המחירים הוא רחב והגדרת התקציב, לפני שיוצאים לדרך, יכולה לסייע בצמצומו עד כמה שניתן. כאשר התקציב מוגדר מראש, יודע המעצב היכן להתמקד, במה לשים דגש, היכן כדאי יותר להצטמצם אם יש צורך, והיכן פחות. ישנם חדרים, למשל, המהווים מרכז הבית. הסלון וגם המטבח הם חדרים בהם אנו נוהגים לבלות לא מעט ופעמים רבות הם גם כמעין כרטיס הביקור של הבית שלנו. בחדרים אלה משקיעים לא מעט בעיצוב ושם לרוב נדרשת מרבית ההשקעה הכספית. יחד עם זאת, חדרי השינה דורשים גם הם התייחסות רבה, שכן בהם יש צורך בשילוב הנכון שבין סטייל לבין פונקציונאליות.

בחדרי השינה, בחדרי האורחים וגם בחדר העבודה, למשל, במשרדים, היכן שמבלים העובדים לא מעט שעות ביום יום, יינתן דגש רב מאד לנוחות עצמה והעיצוב יהיה מינימליסטי יותר, בהשוואה לסלון, למשל. במקומות כאלה ישולבו רהיטים שמציעים לנו נוחות, כאלה שגם תורמים לנראות עצמה. מחיר מעצבת פנים עבור עיצוב משרד או חנות יהיה שונה במהותו ממחיר עיצוב פנים הבית, שכן במקומות ציבוריים, מסחריים או עסקיים יש לתת דגש גם על המותג ולהביא אותו לידי ביטוי גם באופן שבו בוחרים לעצב את המרחב.

למעוניינים לעצב את ביתם או את משרדם, מומלץ לפנות לאורלי אביטל אדריכלות ועיצוב פנים. אורלי בעלת ניסיון רב בעיצוב חללים מסוגים שונים תשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם מענה מקצועי בהתאמה מלאה.

לפרטים, צרו קשר בטלפון 054-2755505