עיצוב משרד מודרני

עיצוב משרד מודרני מותאם לצרכי העסק

אם בעבר משרדים עוצבו בשבלונה זהה, כיום מבינים שצרכי משרד ועסק מודרניים הינם שונים וייחודיים, ובהתאם לכך גם נדרש להיות עיצובם. בסטודיו אדריכלות ועיצוב פנים של אורלי אביטל מבינים את הצרכים האלו ודואגים לעיצוב משרדים מודרני ומתקדם המותאם לתדמית, אופי וצרכי כל עסק. העיצוב מבוסס על הרבה ניסיון בתחום, גישה יצירתית המתחדשת כל הזמן והבנה מעמיקה של צרכי כל משרד.

ניסיון בעיצוב סוגים שונים של משרדים

הסטודיו שלנו יכול לספק עיצוב מותאם לצרכיו של כל עסק לאור ניסיון רב בעיצוב משרד מודרני העונה לכל צרכי סביבת העבודה העכשווית והמתקדמת. מאחורינו שורה ארוכה של משרדים שעיצבנו המגיעים מתחומים שונים במשק, בכל קנה מידה, רמת מורכבות וסגנון עיצוב מבוקש. בין היתר אנו מנוסים בעיצוב משרדים יוקרתי השם דגש על איכות חומרי גלם, לצד עיצוב משרדים צעירים השמים דגש על אווירה דינאמית ועכשווית. אנו גם אמונים על עיצוב משרדים להייטק, לעורכי דין, למוסדות ציבור, לבעלי מקצוע, מפעלים, רשתות שיווק ועוד.

עיצוב הנשען על חקירה מתמדת

היכולת שלנו לספק עיצוב ייחודי המותאם לצרכים הספציפיים של כל עסק, נשענת מצד אחד על ידע וניסיון בתחום ומצד שני על חשיבה יצירתית הבוחנת וחוקרת כל הזמן שיטות וחומרים חדשים. זאת לשם יצירת מרחבי וסביבות עבודה ברי קיימא, עכשוויים ואותנטיים. החומרים נבחנים גם ביכולתם לשמור על חזות נאה ואמירה רלוונטית לאורך זמן, וכל זאת לצד שאיפה ליצור מרחב בעל אופי מוגדר המותאם במדויק לעסק, תדמיתו וצרכיו, שנעים לעבוד בו ומושך לקוחות.

הבנת צרכי העסק

כל משרד שאנו מעצבים מבוסס על הבנת צרכיו בהתאם לתחום עיסוקו ומאפייניו. כך למשל,

עיצוב משרדים יוקרתי יעשה שימוש בפלטת צבעים קלאסית המשלבת בתוכה את צבעי הלוגו של העסק. לעומת זאת, בעת עיצוב משרדי הייטק מושם לא אחת דגש על תכנון חלל מודולארי, המשתלב עם גדילת העסק ומותאם לשינויים החלים בו.

לעיצוב משרד מודרני

לעיצוב משרד מודרני בהתאמה מלאה למאפייני העסק, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים של אורלי אביטל בטלפון 054-2755505 או במייל avital.orly@gmail.com.