עיצוב משרד עורכי דין

על עיצוב משרד עורכי דין

הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים של אורלי אביטל מתמחה בעיצוב פנים של משרדים מכל ענפי המשק, לרבות עיצוב פנים למשרד עורכי דין באופן אסטטי, פרקטי ונעים. העיצוב נשען על ניסיון רב שנים, הבנת צרכיו הייחודיים של הלקוח ושילוב גישות חדשניות.

היבטים שיש לקחת בחשבון

ברור לנו שמשרד עורכי דין הינו ייחודי ובעל צרכים ספציפיים המתחילים ביצירת מתחם עבודה הפועל סביב השעון, צורך בפרטיות מלאה של הלקוחות, שטחי אחסון מאורגנים, עיצוב מכובד ונעים וכדומה. לכן, תכנון עיצוב משרד עורכי דין נדרש לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרמטרים הכוללים בין היתר:

  • משרד ייצוגי- באופן כללי משרד של עורך דין הינו סביבת עבודה משפטית, בעלת חזות ייצוגית, מכובדת ורצינית. זו סביבה המשדרת אמינות ואיכות, ומושגת בין היתר על ידי תכנון חכם של החלל, שימוש נכון בחומרי גלם, דלפק קבלה ואזור המתנה מכובד ונוח, בחירה מוצלחת של גופי תאורה ועוד.
  • חלל מגוון ופונקציונאלי- במשרד עורכי דין יש צורך לתכנן נכון שילוב של מרחבים ציבוריים כמו חדרי התייעצות וישיבות, ושל חללים פרטיים לפגישות אישיות עם לקוחות.
  • התאמה לאופי המשרד- ברור לנו שלכל משרד עורכי דין יש תחום עיסוק, שיטות עבודה, אופי ספציפי וקהל לקוחות שונה. גורמים אלו משפיעים באופן ישיר על עיצוב החלל, בין אם הוא יותר מסורתי או יותר מודרני, יותר יוקרתי ומפואר, יותר פשוט ונקי וכו'.
  • פתרונות אחסון-  משרדי עורכי דין נדרשים לשטחי אחסון גדולים ומאורגנים שקל ונוח לעבוד עימם, להכניס ולשלוף מידע. כמו כן, בכדי להימנע מיצירת מרחב הנראה רק כשטח אחסון יש לבחון פתרונות יצירתיים המסווים חלק משטחי האחסון, וזאת לצד שמירת היותם זמינים ונוחים לשימוש.
  • סביבה מכובדת אך לא מכבידה- במרבית המקרים משרדי עורכי דין רוצים לשדר אווירה מכובדת ורצינית. יחד עם זאת, חשוב שרצינות זו לא תהפוך למכבידה וחונקת. לכן עיצוב משרד עורכי דין יכלול לעיתים נקודות עניין השוברות את הקו הסולידי והרציני, למשל בעזרת חלונות גדולים המחדירים את הנוף למשרד, קיר צבעוני בפינת קפה, תמונה מודרנית מעניינת וכו'.

לעיצוב משרד עורכי דין

לעיצוב משרד עורכי דין בהתאמה מלאה למאפייני המקום, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם הסטודיו של אורלי אביטל בטלפון 054-2755505 או במייל avital.orly@gmail.com.