עיצוב פנים למשרד קטן

עיצוב פנים למשרד קטן בעזרת גורם מקצועי

יש לכם משרד קטן ואתם רוצים לעצבו מחדש כך שיתאים למאפייני העסק ולרוח התקופה? נשמח שתיצרו אתנו קשר, שמי אורלי אביטל, אדריכלית ומעצבת פנים המעצבת משרדים בכל קנה מידה ומכל תחום עיסוק. מעצבת טובה היא מעצבת המבינה את מאפייניו וצרכיו הייחודיים של משרד קטן ויודעת כיצד להביאם לידי ביטוי באופן המשפר את סביבת העבודה ותורם להצלחת העסק.

סטודיו וותיק ומקצועי

הסטודיו שלי הינו מוסד וותיק ומוערך בנוף המקומי, שמאחוריו שורה ארוכה של פרויקטים מסחריים וציבוריים. זאת בדגש על עיצוב משרדים בכל קנה מידה ורמת מורכבות, לרבות עיצוב משרדים קטנים. כל פרויקט של עיצוב משרד קטן שהסטודיו נוטל בו חלק מבוצע באופן ייחודי, מתוך הקשבה לצרכי ורצונות הלקוח, הכרת החלל המדובר ותכנון מאפייניו בהתאמה מלאה למאפיינים, רצונות וצרכים אלו.

עיצוב פנים המשפר סביבת עבודה

אנחנו מאמינים  שאין זה משנה מה גודל המשרד, ובין אם מדובר בעיצוב פנים למשרד קטן או גדול, העיצוב נדרש ליצור מרחב אסטטי, פונקציונאלי ונוח, היוצר תחושה נעימה ומזמינה לעובדים ולקוחות כאחד. צוות המשרד גאה בעיצוב התורם לשיפור ביצועים ויכולות ריכוז, ויוצר אווירה הנושאת בתוכה את מהות ורוח העסק.

נקודות שיש לקחת בחשבון

כמעצבת משרדים מנוסה, אני  שמה דגש בעת עיצוב משרד קטן על מספר היבטים בסיסיים:

  • מיתוג המשרד- עיצוב המשרד באופן התורם למיתוגו, בין אם באמצעות שימוש בצבעי לוגו, בחירה נכונה של חומרי גלם וריהוט וכדומה.
  • רק מה שנחוץ- בייחוד במשרד קטן יש לבחור בקפידה אילו אלמנטים חיוניים ונחוצים לעסק. כך למשל, לא אחת ניתן ואף עדיף לוותר על דלפק קבלה במשרד קטן.
  • חלל מודולארי- בייחוד בתחומי עיסוק דינאמיים המשתנים כל הזמן, כמו ענף ההייטק, יש לבחון העדפת חלל מודולארי שניתן לשינוי באופן פשוט ויעיל, ומאפשר צמיחה במקביל לעסק.
  • עיצוב ייחודי- עיצוב המבדיל ומייחד את המשרד ומותאם במדויק לצרכיו הספציפיים, למשל עבור צרכי אחסון או התאמה לשיטות עבודה.

לעיצוב משרד קטן

לעיצוב פנים למשרד קטן באופן ייחודי ואיכותי,ולקבלת עוד פרטים וייעץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים של אורלי אביטל בטלפון 054-2755505 או במייל avital.orly@gmail.com.