שיפוץ בית קרקע

תיכנון ועיצוב בתים פרטיים – ליהנות ממרחב נעים ואסתטי יותר

אנו מבלים לא מעט שעות במהלך היום יום בבית שלנו. באותו מרחב פרטי, שאמור לספק לנו את החום, את השלווה שלה אנו כל כך זקוקים ובעיקר את הסביבה הנעימה והנוחה לנו. שם גם אנחנו נמצאים יחד עם אנשים אהובים ונהנים מפסק זמן של ממש, מהעבודה ומהעיסוקים האחרים. עיצוב בתים פרטיים הוא משימה לא פשוטה עבור המעצבים, הנדרשים להתמודד, בעודם עושים זאת, עם לא מעט פרמטרים, הקשורים לתהליך עצמו.

התקציב

בין אם זה שיפוץ בית קרקע או אולי שיפוץ של פנטהאוז גדול בבניין, לכל מבנה דרישות אחרות וכל עיצוב שכזה, כחלק מהליך השיפוץ, דורש הוצאה כספית שונה. חשוב מאד להגדיר, ועוד לפני שיוצאים לדרך, מהו התקציב שאותו תוכלו להקדיש לטובת המשימה וגם כמה תוכלו לחרוג בו. ישנה נטייה לחרוג מהתקציב, וגם בשלבים הראשונים של העיצוב, וחשוב מאד לקחת זאת בחשבון ולתכנן את הצעדים הכלכליים בקפידה. מומלץ גם לתכנן את התקציב, כך שיכסה את כל החדרים בבית ולחלקו בהתאם לדרישותיו של כל חלל וחלל.

שמירה על קו עיצובי אחיד

עיצוב במסגרת שיפוץ בית פרטי ישן או שיפוץ בית פרטי יוקרתי ומסוגנן יכול להיעשות בהתאם לקווים עיצוביים שונים. העיצוב יכול לתת דגש לאלמנטים כפריים יותר, המשווים למרחב הפרטי שלנו מראה חמים וטבעי יותר. הוא יכול לתת דגש לאלמנטים מודרניים יותר, ההופכים את החלל לחדשני ועדכני מאד. עיצוב החלל יכול לנוע בין בוהושיק ועד תעשייתי אורבני. הכל אחרי חשיבה משותפת המביאה לידי ביטוי את האוירה המבוקשת בחלל. הסגנונות הם רבים ובחירתם תלויה ברצונם של השוהים בבית ובצרכיהם. בין אם בוחרים בסגנון עיצוב כפרי או אולי במודרני, חשוב מאד לשמור על קו עיצובי אחיד ואם מעוניינים לשלב בין כמה, לדאוג להרמוניה מלאה ולאיזון עיצובי נכון.

לשלב בין הריהוט לאלמנטים הדקורטיביים האחרים

הבית שלנו עמוס באקססורייז שונים, שהם אלה היוצרים את המראה הייחודי לו וכן גם ברהיטים שונים, המביאים אתם לרוב פונקציונאליות וגם סטייל. יצירת עיצוב הרמוני מתאפשרת תודות לבחירתם של רהיטים המשלימים את מראה האקססורייז הקיימים ואינם תופסים את מקומם. כדאי מאד לתת דגש לאקססורייז, שכן אלה ניתנים להחלפה בקלות רבה יותר ואלה, לרוב, יהיו דומיננטיים הרבה יותר מכל רהיט בחדר.

לא לשכוח את הסביבה עצמה

חשוב מאד שלא להתנתק, בעת תהליך העיצוב, מהסביבה שבה נמצא הבית. מהנופים המקיפים אותו מכל עבר ומהאלמנטים השונים שמחוצה לו. חלקו הפנימי של הבית, כמו גם חלקו החיצוני, צריכים לספר סיפור עיצובי זהה ולהביע מסר וקו אחיד.

עיצוב הבית מצריך פנייה אל המומחים בתחום. אורלי אביטל אדריכלות ועיצוב פנים, היא הכתובת לפנות אליה והמקום הנכון להיעזר בו כדי ליצור את העיצוב שבו חושקים.

 לפרטים על שירותי העיצוב, ניתן ליצור קשר בטלפון  0542755505.